Snelle verzending
met track & trace
Gratis afhalen
in ons depot
Gratis verzending
vanaf 50 euro
Makkelijk en veilig online betalen

Wij zijn er voor jou

Jouw tevredenheid

Jouw tevredenheid is ons doel. Je bent bij ons aan het juiste adres, wij garanderen persoonlijke en professionele service, alsook scherpe prijzen.

Vragen over jouw levering, bestelling of retour?

Wij staan je graag te woord, beantwoorden al uw vragen en geven je graag persoonlijk advies. Twijfel niet en stuur ons een e-mail.

Zeg het voort

Ben je tevreden? Deel het met  je vrienden. Ben je niet tevreden? Deel het met het ons zodat wij onze service naar onze klanten kunnen blijven verbeteren.

Particulier of zakelijk

Bij De Kapperswinkel kan je als zelfstandige kapper ook een zakelijke account openen en genieten van speciale aanbiedingen en kortingen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Van zodra we jouw pakket versturen, zal je van ons een mail ontvangen met een track & trace link. Er wordt voorzien dat je pakket zal geleverd worden de eerst volgende werkdag na ontvangst van onze mail.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Zelf afhalen van je bestelling is mogelijk. Plaats eerst je bestelling. Zodra deze is afgerond, krijg je van ons een mailtje met daarin de bevestiging van uw order. Wij zorgen dat jouw bestelling klaar ligt.

Wat als ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen?

Indien jouw bestelling echter om een bepaalde reden niet binnen de 10 dagen wordt geleverd, neem je contact op met ons via info@dekapperswinkel.be.

Wat als ik niet tevreden ben?

Ondanks dat wij ons uiterste best doen om jou als klant zo goed mogelijk te dienen kunnen er zich altijd onvoorziene problemen voordoen. Mocht je op een of andere manier niet tevreden zijn over onze service, laat het ons dan altijd even weten. Wij kunnen dan alsnog proberen het probleem te verhelpen. Opbouwende kritiek vinden we immers ontzettend nuttig. Je kan ons contacteren via info@dekapperswinkel.be.

Hoe correct is de productinformatie?

De informatie die je terugvindt bij onze producten is gebaseerd op informatie die wij ontvangen hebben van onze leveranciers. Ondanks het feit dat wij geprobeerd hebben deze informatie zo goed mogelijk te integreren kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor verkeerde informatie.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien je jouw bestelling wil annuleren, neem dan contact met ons op via info@dekapperswinkel.be. Het annuleren van bestellingen kan alleen als de bestelling nog niet verzonden is. Vermeld als referentie steeds je bestelnummer die je bovenaan de mail met het ontvangstbewijs kan terugvinden.

Is mijn betaling veilig?

Alle betalingen worden afgehandeld via Mollie (payment service provider) doormiddel van een beveiligde verbinding die PCI DSS-gecertificeerd is. Dit geeft het niveau aan waarop we de veiligheid van de transacties voor klanten en consumenten hebben geregeld. De gegevens die door jou worden ingevoerd worden door Mollie vertrouwelijk behandeld. Zowel Mollie als Shop2Shop hebben geen inzicht in de door jou ingevoerde gegevens.

Kan ik betalen via overschrijving en heeft dit invloed op mijn verzending?

Indien je kiest voor een overschrijving dien je het verschuldigde bedrag handmatig aan ons over te schrijven via uw bank. Wanneer de betaling is ontvangen wordt jouw bestelling automatisch verzonden.

Let op! Bij een overschrijving kan het twee werkdagen duren voordat het op onze rekening is bijgeschreven. De verzending zal dus ook niet eerder gebeuren.

Wanneer is mijn levering gratis?

De bestelling word zonder extra verzendkosten verzonden wanneer het totaalbedrag hoger is dan € 75.

Is je product defect of beschadigd?

Meld een retourzending vooraf bij ons aan via info@dekapperswinkel.be. Vermeld hierbij altijd het bestelnummer en geef een duidelijke omschrijving van de reden. Wij nemen je retouraanvraag zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen naar een gepaste oplossing. Indien van toepassing versturen we een retourformulier welke je dient in te vullen en bij te voegen bij de te retourneren product(en). Is je product defect en heb je recht op garantie en is dit product niet meer leverbaar, dan zullen wij een passende oplossing zoeken. Wij zullen een vergelijkbaar product aanbieden. Indien dit niet mogelijk is zal er een ander product aangeboden worden en zal het resterende bedrag uitgekeerd worden in de vorm van een product.

Wil je een product ruilen?

Je kan een product ruilen binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het product, mits het product niet gebruikt is en in originele staat bevindt. Je dient de ruiling bij ons aan te vragen via info@dekapperswinkel.be. Vermeld het bestelnummer als referentie. De verzendkosten voor het terugsturen zijn bij een ruilzending voor eigen rekening.

Welke producten kunnen er niet geretourneerd of geruild worden?

Is een product niet naar wens? Dan kan je binnen 14 kalenderdagen contact met ons opnemen en een ander gewenst product uitkiezen. Let op! Alle geopende / gebruikte producten en alle producten waarvan de originele verpakking ontbreekt kunnen niet worden geretourneerd. Het product moet in verkoopbare staat verkeren. Het is niet toegestaan om een verbruiksartikel te retourneren als deze na gebruik niet bevalt zoals shampoo, conditioner, stylingsartikelen, etc..

Let op! Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt er geen nieuw artikel opgestuurd. Wil je het beschadigde of gedragen artikel terug dan kan dit tegen vergoeding van verzend- en handelingskosten.

Waar moet ik aan voldoen om de professional status te krijgen?

Speciaal voor onze zakelijke klanten in de hairstlying en/of beauty branche, die zo geregistreerd staan bij de kamer van koophandel biedt shop2shop.be een zakelijk account. Het zakelijk account is er om aan de vraag van zakelijke klanten te kunnen voldoen.

Wat zijn mijn voordelen als zakelijke klant?

Met een zakelijk account beheer je eenvoudig en snel al je zakelijke bestellingen. Als zakelijke klant profiteert u van scherpe prijzen. Speciaal voor zakelijke klanten is er een bredere keuze qua assortiment.

Kan ik direct een bestelling plaatsen en profiteren van de speciale prijzen?

Zodra wij je aanvraag in behandeling hebben genomen ontvangt je hier een mail over. Vanaf dan kan je inloggen door middel van de gegevens die je hebt aangemaakt bij je registratie. Het is voor ons en voor jou van belang dat wij jouw gegevens eerst controleren alvorens je als zakelijke klant kan inloggen.

Hoe registreer ik als zakelijke klant?

Registreer een nieuwe account en kies in het keuzemenu ‘Registreer als’ voor de optie ‘Zakelijke klant’. Na goedkeuring (je ontvangt hiervan een e-mail) zullen de B2B-prijzen in de webshop zichtbaar worden van zodra je bent aangemeld met je accountgegevens.

Wat als ik al geregistreerd ben als particulier?

Indien je tijdens een eerdere afrekening reeds een account hebt aangemaakt, kan je deze naar een zakelijk account laten omzetten door een aanvraag te doen via info@dekapperswinkel.be.

De Kapperswinkel respecteert jouw privacy conform de The General Data Protection Regulation (GDPR) die op 6 mei 2018 door de EU-landen in hun nationale wetgeving zijn verwerkt.

De klant heeft ten alle tijde het recht om die gegevens in te zien, te wijzigen of te laten verwijderen.

Wij gebruiken jouw gegevens uitsluitend voor het afhandelen van de bestelling.

Wij geven of verkopen jouw persoonlijke gegevens, met inbegrip van adres en e-mailadres, nooit door aan derden. Hiervan uitgesloten zijn de bedrijven die wij inschakelen voor de uitvoering van onze orders, zoals transportbedrijven.

Lees onze volledige privacyverklaring.

Stel een vraag

Een vraag over je bestelling? Kan je hier niet meteen een antwoord vinden? Wij brengen graag klaarheid.